5/26/2007

calmness in the air

or how to breath silently

много е гадно да искам толкова спокойствие.
аз изобщо нямам много други идеи, за тва което искам. не че е лошо да искаш много, много спокойствие, да ти е такова хубаво и приятно. тва хладно време ме кара да искам да слушам музика и да слушам музика, също да слушам музика.. а и да мога да говоря или мълча на спокойствие близо до някого, някъде навън, късно, когато е хладно.. когато не трябва да бързам, когато съм свободна и е хубаво, когато не се прибирам в 3, а просто когато аз знам, че трябва. i said аз.
соу, мюзик уил сейв дъ уърлд.
или в друг случай може много лесно да го разруши. бих говорила за хората и предразсъдъците им, обаче, знам че ще се стигне до момента, когато ще трябва да казвам как повтарям разни казани 100 пъти неща и ще искам да мога да развия още 100 хиляди теми, да чувствам всичко подредено.. но ще е просто фалшиво и повърхностно. вече се мразя, като почна да пиша така, уж разбираща се и уж пишеща нещо интересно. никой не би ме разбрал или ако би, може би просто е тъпанар. мммммммммдам.

No comments: