8/06/2007

fallen leaves on the ground :D

ЗНАМ, ЧЕ СЪМ ПОВЪРХНОСТНА! НЕКА СИ СЕ РАДВАМ :D

my myspace blog

Sunday, August 05, 2007

straw!

abe za toq den moga da kaja dosta neshta, no az se izdunih i si razvalih vecherta s gadna salata ot zele, ne mojah da procheta kolkoto iskah ot "Dekameron", vse oshte ne sum si pusnala film, ne chetoh spisanie, utre nqma da pravq nishto, a i mi e edno takova... confused.

No znam, che si imam prichini da mi e dobre, sigurno shte pisha poveche v sledvashtoto izdanie na Vesela's blog, za edna uiutna ideqqqq.

Mlqko s kakao warmed my heart today.

Da si mokur i da obikalqsh v hladno vreme vsushtnost topli! :)

6:14 PM - 0 Comments - 0 Kudos - Add Comment - Edit - Remove


Saturday, August 04, 2007

relax, take it eaaasy

http://i15.tinypic.com/4qt001c.jpg

tuk tuk tuk

5:00 PM - 0 Comments - 0 Kudos - Add Comment - Edit - Remove


Monday, July 30, 2007

neshto konkretno ?

toq myspace sum go zaebala i ne znam shto vlizam, ama ne mi e interesno ili razglejdam bezcelno rpofili kakto predi, kogato ne ochakvah nqkoi da mi pishe. moq hich ne me interesuva kak izglejda i kvo stava s nego, nqkvi hora ponqkoga me zanimavat / i nqma losho razbira se/, ama az izobshto ne zabelqzvam. stanala sum tolkova nemyspace-rska :D

abe, ako nqkoi ne haresva neshto v nqkogo, moje li da go haresa v teb samo shtoto si ti ?

da, nali ? :>

ami ako ne e taka ?

ima li opredeleno durjanie za opredeleni neshta ?

is it complicated ? not really, right ?

qvno naistina se okaza, che sum tupa i to ne kva da e, ami porednata tupa, koqto se opitva da ne e

so so.. tva e.. . tochka :]

4:35 PM - 0 Comments - 0 Kudos - Add Comment - Edit - Remove


Tuesday, July 17, 2007

Music is Music as Devices are Kisses is Everything

Ne znam shto otskoro na povecheto hora im e po-lesno da pishat na angliiski. Ne znam shto i muzikata stana edin ot nai-glavnite faktori v jivota na chovek. Ne znam zashto ni puka tolkova mnogo. Ne znam i kakvo tursim. Znam samo che ima neshta, v koito sum bila ubedena i sum se gordeela, che sama sum stignala do tqh, a to se okazva, che ne mojesh da mislish prosto po daden problem, za da stignesh do izvod. Zashto li mislq taka ? Ami, taka se poluchi, che pochnah da sueshtam, a ne znam zashto, no horata vqrvat na tova, koeto useshtat. Taka i az moga da usetq, kogato nqkoi misli kato men ili shte pochne da misli za dadeno neshto kato men - prosto zashtoto vurvim po edin i sushti put, kolkoto i razlichni da sme uj. Ima li nachin tva da se izbegne, spirash da razsujdavash i pochvash da chakash samoto neshto da te zasegne tolkova, che da se chuvstvash naqsno, a prez ostanaloto vreme ne znaesh kakvo da pravish ? V glavata na chovek se razjdat moje bi milioni misli na den, vsichkite razlichni, ako si otgovarqme na vseki edin vupros, koito ni zatrudnqva ili ni izglejda interesen, she razbirame li naistina neshtata ot jivota ? Bili mnogo prosti i nie sme si gi uslojnqvali ili naistina bili slojni, ili takiva, kakvito ti si gi napravish, ili ahgdasjhgd. A vsushtnost ne mi izglejdashe utopichno da se napishe kniga za jivota, prosto sega svetogledut mi e qvno tvurde maluk i tesen, tolkova, che ne moga da napisha samo 'maluk', shtoto ne znam dali dumata shte e podhodqshta. I obshto vzeto moje bi tva trqbva da me radva, shtoto ako na 15 godini, glupava i sduhana, si mislq, che moga da si podredq problemite, jivota, durjanieto, dori i suznanieto, znachi sum mechtala tvurde mnogo i sum prosto ogranichena ? Ili tva e samo toku-shto izmisleno uspokoenie. E, ne e i toku-shto. Loshoto e, che az gi mislq teq raboti, zashtoto mi e dokazvano /koeto mai e mnogo vajno/, che e taka, no v kraina smetka te nqma da mi pomognat po nikakyv nachin na oburkanoto sustoqnie. Pone razbiram kolko mnogo sa deistviqta. I predi si misleh, ako ne mojehme da govorim kakvo shtqhme da pravim i kolko otvratitelni i tupi sushtestva sme, imame i dumite i postoqnno se provalqme. Sega veche ne znam hubav li e jivotut ili ne, kakvo shte stane v budeshte, ima li svoboda, koi sa dobri, koi loshi, kakuv e smisulyt na nqkoi raboti. Naistina, ne znam vsichko i nqma kak, nqma kak i da naucha kato preskacham vsqka prechka s uj mnogo razvitiq si um. I poneje tva go kazah predpolagam shte si ostana taka cql jivot, koeto ne me radva, taka che moje bi trqbva da se pozamislq.. Finally!

4:34 PM - 0 Comments - 0 Kudos - Add Comment - Edit - Remove


Thursday, July 12, 2007

Salvation

My salvation are my movies.

Toia den imashe tvyrde mnogo nedostatyci, a triabvashe /ili az se nadiavah/ da e super iak.

1. Tati me sybudi 3 pyti, a taka naj-mnogo mrazia. Za kapak se pribra po-rano i ne mozhah da se naspia kato horata i vsichko trygna krivo.

2. Vremeto beshe zheeestokoo, a niamashe s kogo da izlezna i si mislih za vsichki neshta, koito sa mogli da se sluchat i kak zagubih edin den ot liatoto si.

3. Ne pravih pochti nishto, koeto pak e losho, shtoto misleh, che shte se zanimavam s pochti 100 bezsmisleni neshta.

4. Synuvah hubav syn, koeto go pravi gaden, shtoto e neosyshtestviim i triabvashe iasno da go razbera.

5. Niamah dyvki do predi malko. Chestno kazano teia dyvki sa edinstvenoto hubavo neshto, koeto mi se sluchi zasega.

Ako sled poredica ot hubavi neshta sledva poredica ot loshi, pyrvo ne razbiram zashto i vtoro - tva e otvratitelno.

I mozhe bi ti se vryshta kato si bil gaden niakoga, ama..

I si tyrsia hubavi filmi, shtoto pone te shte me razseiat malko.

Ili mnogo smeshni, ili mnogo tyzhni. A pyk utre e petyk i sigurno shte izlezna, no dnes beshe tolkova po-podhodiasht den.

I nishto ne znam nito za VT, nito za BSL. Vse oshte moga samo da si se nadiavam.

Edin gaden den na fona na edno prekrasno vreme. Taka e - kojto e gordeliv si stoi vkyshti :D

Otivam da dyvcha i da gledam

What goes around comes back around ili kakto e

Preslaava, dano ti si izleznala i si govorila s niakogo!

I qvno kirilicata ne raboti, taka che - prevedeno ot abv

11:56 AM - 1 Comments - 0 Kudos - Add Comment - Edit - Remove


Tuesday, July 10, 2007

Whenever I get gloomy

with the state of the world, I think about the arrivals gate at Heathrow Airport. General opinion's starting to make out that we live in a world of hatred and greed, but I don't see that. It seems to me that love is everywhere. Often it's not particularly dignified or newsworthy, but it's always there – fathers and sons, mothers and daughters, husbands and wives, boyfriends, girlfriends, old friends. When the planes hit the Twin Towers, as far as I know none of the phone calls from the people on board were messages of hate or revenge – they were all messages of love. If you look for it, I've got a sneaky feeling you'll find that love actually is all around.

Whenever I get gloomy with the state of my life I think about the most wonderful and the warmest movie - Love Actually :) There's always something that can warm your heart when the other things are gone.

2:41 PM - 0 Comments - 0 Kudos - Add Comment - Edit - Remove

when the night has come

stoq budna do 6 i ne lqgam, i izlizam, i sum mnogo zle

do u know ? i pisha tuk, samo shtoto me e strah da pusna pak bulletin

zatova shte kaja neshto, koeto da dade smisul na cqlaat istoriq

ne qjte purjeni kartofki, vafli, purjeno, bokluci!

ako v kneja imash mcdonalds shtqh da go mrazq s cqloto si surce, sega moga da mrazq samo banichkite, nishto che sa mnogo vkusni s boza :D

no puk mrazq vsichki kit-kat-snickers-mars gluposti i se nadqvam skoro da ne iskam da gi qm :D

shte jiveq s danon za piene i na mama orizite :D

sq s udovolstvie bih si stoplila makaroni na furna, shtoto obiojavam, ama izpih 2 skapani 3v1-ta i qdoh gnusen, gaden bake rolls /i bez rolls mrazq veche/ i nishto nqma da qm :D

ta, prosto iskah da kaja, che za da ne slushate dietolozi, koito vi govorqt kak shte umrete, e po-dobre da gledate 'Supe Size Me'. jeeestok film, preporuchvam

sega poneje se gavrq sus zdraveto si ./ i nai-veche ochite/ shte e mnogo dobre da vurvq da spq, za da imam sili da visq prez ostanalite noshti i chast na denq

of, pokrai teq reklami vsichko namrazih, sigurno i pastata za zubi e pravena ot nqkvi umreli neshta

:S

1:20 AM - 0 Comments - 0 Kudos - Add Comment - Edit - Remove


Monday, July 02, 2007

one crying teen soul :)

abe, osuznavate li ot kolko gluposti sme zaobikoleni i kak vsichko moje bie hilqdi puti po-razlichno ot nashite vijdaniq

vseki si jivee v sobstvenata kasha, no tva ne mu prechi da se chuvstva vajen i shtastliv, nali ?

i sigurno trqbva da si v golqma greshka, za da si modeliras celiq svqt po tvoi kriterii i vuobshte da si out of existence, no nqmashe kak da ne stigna do teq zakliucheniq /koito i az ne si razbiram dostatuchno/.. prosto gledah MM i oshte ot snoshti nqkvi super nostalgichni misli mi minaha prez glavata

lipsva mi onaq trupka ot muzikata, kogato nikoi nishto ne znaeshe i se radvashe tolkova mnogo, che e malko razlichen s ligavi grupichki kato LP i podobni

ama si gi obichashe i vqrvashe, che go pravqt neshto, otlichavashto se

sq veche vsichki stanaha komersialni i kolkoto i bullet, afi i podobni grupi da slushate - polovinata svqt gi znae, dori 1/10 ot Bulgariq, koeto si e mnooogo

ne seriozno, vseki veche moje da e tva, koeto predi e bilo i az ne znam.. ne e bilo izpulneno s grozni narkomani po grozni parkove v gadno vreme, koito znaqt kvo svushtnost e hek :D

ei taka, strashno muchno mi stava za vsichki i se vkarvam v golemi filmi

moje bi veche znam kolko hilqdi stilove, podstilove i ne znam si kvo ima i ne vinagi sa ot znachenie, ama e tolkova hubavo neshto da te 'dokosne'

lejish si prosto i se seshtash za neshto ili chuvash pesen, i ti stava toplo na surceto i se hvurlqsh v hilqdi razmisli za hora, muzika, obshtestvo, chuvsta bla bla

i nai-hubavoto e, che nqkoi moje da zaebe vsichko, posle da mu e kraino muchno za nego, da se razbie i umira na muzika, da smeni 10 nastroeniq.. abe tolkova teen e

seriozno, moje da sum mnogo glupava i ako pomislq vurhu vsichko napisano da e strashna nevqrna glupost /nai-veroqtno/, ama e hubavo, strashno hubavo

ne mi trqbva da znam svichko kakto e, nqma kak da nqma magiq, seriozno, ne iskam da porasna po 'takuv' nachin :/

4:33 AM - 0 Comments - 0 Kudos - Add Comment - Edit - Remove


Friday, June 29, 2007

i v momenti kato tozi

Kogato nqmash tochno kvo da kajesh, no super mnogo ti se govori, a nqma s kogo, e mnogo hubavo da napishesh neshto. Usmihvash se i za men tova e kraaaqt

Taq pesen e otvratitelna :/ Chestita vakanciq i svobodni 2 meseca i polovina, dano pone nqkoi znae kvo iska da pravi tva lqto i da go napravi

Az qvno pak shte posreshtam zorite /daje mislq, che i tva nqma da moga, shtoto sum zle s ochite/, shte stavam v 2, vsqka nosht shte gonq nashte, ako imam kusmet shte hodq kum Pleven,a a ko imam oshte po-golqm shte hodq i na more i shte posreshtam skapaniq July morning na grobishtata :D

I taka, ne che iskah da kaja neshto mnogo vajno, ama kato slusham Wosh taka stoqt neshtata

Mislq, che skoro shte umra ot skuka, navsqkude e tolkova prazno i peopleless, mnogo, mnogo e hubavo da imash s kogo da govorish.. prosto ei taka.

Ama nqma i e super kofti. S teq prosti sujdeniq moga samo da stigna do izvoda, che az sum prosta, no kvo da ochakvam ot sebe si, sled kato se napih ot 2 biri :D

Pieneto e mnogo, mnogo losho neshto i ako ima sledvasht put shte sum si sama, i promise :D

haide, sbogom i gotino lqto, mnogo zalezi i izgrevi s liubimi hora, novi, gotini hora + qka muzika i malko povrushtane :D

az mai se sduhah, a ;]

2:36 PM - 0 Comments - 0 Kudos - Add Comment - Edit - Remove


Sunday, June 24, 2007

lqgam si v 1, stavam v 6

i taka jivotut si teche, lqtoto doide i daje otminava pred ochite mi, a az, az oshte hodq an skapanoto uchilishte, za da zaspivam i ne pisha, za da ne mi se zanimava i slusha, za da ne iskam da govorq s nikogo, za da se pribiram v 3 i jegata da me ubiva, za da si razvalqm ochite cql den i pak da legna v 1!

ama ne, to veche svurshva, nishto che shte ostane malko vreme za pochivska ili kvoto trqbva da e. iskam da znam kvo shte pravq lqtoto. ili ne, ne iskam da znam, iskam samo da znam, che shte e neshto interesno, az po princip trqbva sama da si go napravq takova, no veche nqmam jelanie i nishto, a imam da ucha po biologiq. a e 25-ti iuni, predstavqte li si ? i az trqbva da ucha za transkripciq i replikaciq, dokato me lazqt gadni paqci i bulhi i se gavrqt s kojata mi. a az zashto sum i vinovna - ne znam. ne znam i dali kogato iskame neshto, koeto nqma da e dobro za nas, to se sluchva, za da se ubedim, che ne si struva. abe, kak tochno trqbva da si struktuirame i formulirame jelaniqta, za d apoluchim neshto sushtestveno i hubavo ? ne, ne jelaq otgovor, nqkoi den SAMA shte stigna do nego i nqma da se qdosvam i mucha s gluposti. i sega pak nqmam jelanie da se chudq shto se chuvstvam precakana, mne, shtom si legna iskam da spq i nishto drugo. dam, i da ne me boli uhoto. i izobshto horata vlagat li razni neshta v razni jestove ? shtoto ako nqkoi sledi moite deistviq koi znae kvi neshta si misli, kofti e da si mil, da znaete. obache i da ne si pak e ujasno.

momicheta, momcheta, kokoshki, kravi zaici, tolkova sme zle, che 2 ne vijdam. napravo ne mi se razpravq i ne mi se pishe, i ne iskam, i ne znam i 1327861231dgsvabdjasn

abe, kato slushash bullet v 1:05 nishto po-dobro ne moje da izleze, prosto mi se vika, ne che neshto

nali znaete, sometimes i feel like screaminn

3:00 PM - 0 Comments - 0 Kudos - Add Comment - Edit - Remove

No comments: