11/04/2012

хлъзгави петна

искам да правя магии, да въртя мечтите, болките, сънищата и будната делнична реалност на всички страдащи на пръст. в окултна лятна нощ на морски бряг да тичам гола и да се оставя на всичките стихии да ме обладаят. да чувствам едновременно дивата и женствена магия на "no light, no light", бурния копнеж за мъж, обсебващ и обсебен от мен, и най-красивата, безкрайна, свободна и меланхолична моя любов, въплътена в "сто години" на нова генерация.
и да ме гледат.

докато някой някъде изгася фас, друг гледа празно в нощното море, а трети целува девственица по нежното чело, искам водата, земята, ветровете и огньовете да проникнат в мен, да проникнат и да ме измият от цялата тази гнус, цялата тази тежест.

да правя любов със създателя, с цялата хорска печал. да изпия болките ви, да промия раните ви, да издухам сивото от иначе чистите ви лица и да ви дам да ме докоснете. само за миг.
мисля си, че мога да спасявам, за малко да вдъхвам живот. истински живот.

трябват ми катарзис и прераждане, трябва да изгоря поне за малко, за да мога да продължа.
играе ми се с огъня, вървя по ръба, чувствам, че не трябва, че трябва тиха и смирена, с наведена глава да изтрия мръсните си мисли с чисти намерения.

някой ден ще бъда достатъчно силна, за да се предам в нечии ръце с ясното съзнание, че мога да избягам неомърсена от тях. без белези, без драскотина, без значителен спомен дори.
но направя ли го, вече няма да съм малко момиченце.
а знам, че това те влудява.

No comments: