3/11/2008

"хип хопа е за кеф, аз не работя"

сиви и еднакви - всеки ден ги подминавам
сиви и еднакви - вечер с тях се разминавам и
не виждат ли смисълът в лъчите на слънцето,
в морските вълни
защо всичко трябва да е лошо
и да се върти около клюки и сплетни
разни други биха казали,
че нищо вече не си струва,
но на кого му пука - курс продава, курс купува
аз си казвах, че съм различна,
но се оказа ситуация типична
поредната 16-годишна повярвала, че каквото иска може,
а оказала се във небрано лозе
поредната с мечти големи, а накрая кво стана ?
цикля на едни и същи теми
и пак повтарям си,
че ако вярваш някога ще стане
и ако вярваш си някой идеята ти ще прихване
радост щастие и хепи енд за всички, но какво
текстовете се редят в дълги редички
малки колони, шарени бонбони, едни са богати,
други четат фрази крилати,
а най-богата пак съм аз,
защото мисля рими в този час.
а който мисли рими неусетно ги предава,
никога не го разбира,
но
някой вместо него осъзнава.
и всички се въртим в пералнята на обществото
и всеки мрънка и реве,
че живеем в свят ужасен
а ти всички крият се от него,
всеки ми е ясен..

No comments: