3/11/2008

Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (2007)

or another Tim Burton's fairy-tail moviе


вдъхновена не съм, но определено имаше нещо, което ме кара да мисля, че филмът не е чак толкова зле. е, все пак беше прекалено, наистина прехвален, но от новите филми малко не са, а и Хелена Бонъм Картър беше жестокан или поне аз я харесах много /не само заради очите/.
А и никой не отказва да гледа мюзикъли или май пак съм само аз..
Приказки + музика + мистерия + яки актьори и филмова предразположеност. Кой гледа филмите за да му харесат в днешни дни ? Всички имат толкова достъп до информация и всякакво кино /нищо, че на компютър е тооолкова по-различно/, че всеки би могъл да се изяви поне малко като критик, а ако поглъщаш малко повече от обичайното количество кино можеш да се наречеш разбиращ и да пишеш средностатичстически тинейджърско-компетентни постове като мен.
Но аз не искам да звуча така, защото аз наистина обичам киното и дори филмът д ане е прекрасен фактът, че поглъщам малко повече филми, ме прави способна да отквирам във всеки нещо лошо, но и нещо хубаво. И фактът, че избрах киното или то мен, или се предава генетично, или е поредната манипулация, WHATEVER.. Фактът,ч е съм обвързана донякъде с него /забравих си предишния край/ ме прави щастлива. И може би малко наивна и наистина неразбираща.



No comments: