12/11/2010

She’s like grace from the earth

В крайна сметка, колкото и боклучиви да са някои хора, в определени моменти се държат хиляди пъти по-уважително от други хора. За това се сетих, като в съзнанието ми изниква един човек, клекнал пред мен, преди много, много време. Мисълта ме натъжава страшно. Беше толкова отдавна.

Толкова нощи ставах в тъмнината и в студа, за да не загубя вярата си. В толкова произволни моменти се сещах за хубави отминали времена, за да не се натровя с чернилка.
Толкова упорито го правех, макар да се оставях на силите на достойнството и реализма от време на време да ме смъкват близо до земята.

Знам, че не трябва да бягаш от желанията и чувствата си. Знам, че дори да искаш да не спираш да искаш нещо, трябва да не се лъжеш в моментите, в които то започва да ти изглежда гнило. Знам, че всичко зависи от ситуацията и хората. Че има клишета и има установени правила. Но те се раждат в определени ситуации и няма как да важат за всички, винаги.

Знам, че трябва да знаеш кога да виждаш всички хора еднакви, и кога да осъзнаваш, че все пак се различават. Всеки един момент изисква различен подход и никой не може да те научи на това по-добре от опита.

Знам, че може да спечелиш някого, ако се появиш внезапно в живота му под формата на това, което му липсва.

искам пак да мога да кажа "Само не умирай на 27 и аз няма да умра на 25".

защо разочарованието съществува?
(и ето я беглата ми прилика с шестнайсетгодишните - нещо ме отблъсква от хората тези дни)



Моля се някой/нещо да ме опровергае.

3 comments:

А. А. said...

ако това ще ти помогне, след месеци изнасилена дипломация, вежливост и фалшив позитивизъм казах "умри, емигрирай, няма ли да пукнеш, oтрепка, мразя те, изчезни, умри, боклук, блокирам те, гний, умри" в прав текст. Това стана преди половин час. Не ми е по-зле, честно казано....Колкото и да е просташко това...и колкото и да не съм убедена във връзката с поста ти....и колкото и навярно да е породено от предменструална криза...и колкото и на една козирочка като теб да са и непонятни подобни низки изблици...все тая. Някои неща са неизбежни.

Vesella said...

Не съм убедена, че съм козирог :) Малко по-....страстна съм в живота.

А. А. said...

то и едното и другото си имат плюсове ;)Плюс това дълбоката страст често е лишена от външна проява :)