12/07/2007

една малко тъжна изповед

за една малко тъжна вечер. На една не малко, а може би достатъчно тъжна Весела, която не заслужава името си. Или то не заслужава нея. Всичко започва така. Сперматозоид и яйцеклетка се слива, след оплождането и появата на зарадоиш това мъничко нещо, намиращо се в някакви си утроба се превръща в синеоко бебе, което остава синеоко и по-нататък или накратко - аз. и тук вече започва да става много сложно, защото мога да кажа Весела, мога да кажа Веси, Венити феър, Линкин фенка и какво ли още не, но не мога да кажа Аз. И защо ли ? Защото имам генерален проблем, който е толкова голям, че дори самата аз не го разбирам за жалост. това е то. не се разбирам, не се познавам, нямам воля, не се харесвам и винаги, винаги правя грешки. винаги. много е ужасно да учиш и да имаш 5 например. не си много зле, но виинаги има нещо, което да не е както трябва и да те дели от този малък piece of идеалност. и така е в шибания, гаден живот. знам, че като пиша такива работи не си помагам, знам, че не съм първата, знам че има хиляди хора, които са много по-интересни от мен, знам, че може би няма шанс да направя нищо в живота или ако направя няма да съм щастлива. знам, че полагам глупави усилия и няма да достигна това, което искам. знам, че трудно ще се променя и вече съвсем се съмнявам, че ще успея. знам или не, не знам, наистина не знам, ще се чудя ли в други такива вечери наистина ли това съм аз ? само тея няколко ужасни неща ? та ако всичко това съм аз, с какво, по дяволите!, мога да помогна, да допринеса с нещо за света ? а за себе си.. ? по=опасното е точно това, че за себе си не правя нищичко. не мисля както трябва, не чувствам както трябва, кога ще съм толкова наясно с всичко? кога ? не знам и откъде да започна. и винаги, винаги пиша толкова повърхностни неща, винаги! отскоро не мога и да се изразявам, не мога и да говоря. Честно, нищо не мога, не струвам. И с цялата си наглост си мечтая да срещнна някой тип М-р Дарси или Марк Дарси. Че коя съм аз ? НИКОЯ. възможно ли е някой да те харесва джъст ез ю ар и ти също да се харесваш. ако бях нещо, щеше друго нещо да ме намери. всичко е така, всичко. с мрънкане и рев не се получава, накъде отива светът, накъде отивам аз...

No comments: