12/29/2007

freedom

аз съм цигареният дим в тъмната студена стая,
аз съм лъчът светлина, който те буди рано,
аз съм лунната светлина, когато искаш да ме няма,
аз съм шумът от улицата, когато искаш да си сам.
аз съм бялото, аз съм облак, аз съм дъждът, аз съм снегът,
аз съм страхът, песимизма, мъглата, аз съм ненужната, аз съм една.
бягаш далече и искаш утеха, искаш всичко, което аз никога не мога да съм.
търсиш си място и не спираш да искаш, аз да съм тази, която не съм.
можеш без мен, както нощ без звезди,
както есен без паднали листа и както светът без синева. можеш наистина, но ако така е,
защо пак съм тази, която не знае, защо пак съм тази, която е тук, която за теб е несравнимият звук.
може би аз съм всичко ужасно, нелепо и тъмно, мрачно, нещатсно.
а ти търсиш в себе си малко кураж, толкова малко, толкова малко, смелост една, за да кажеш, че ти си онзи, който ме иска. вечно ще бъде така и нищо не може, не ще ме потиска.

No comments: