12/25/2007

та-ра-ра-ра-ра-ра-раммм

важно е да изкуфееш и да кажеш всичко, което искаш без да пропуснеш нещо съществено! аааааа пеее ми се, леле обичам да ми се пее.

имам сериозен проблем в системата и сега ето го и другият:
като пиша така е добре, но като пиша 'официално' си имам схема и явно отгчавам хората. ако си бях дала повече свобода и воля на простотията в есето за 1000 стипендии може би нямаше да съм почти убедена, че нищо няма да стане. аз ще се зарадвам, ако стане, ама ако е само заради социалната квота ще е някак гадно.. можех да напиша нещо по-добро, можех ли ? не, не звуча като човек, който е могъл, защото вече не вярвам, че мога да пиша есета, но пък вярвам, че понякога мога синтезирано да казвам, каквото трябва, макар че хора като Влади никога не биха се зарадвали. Да, Влади ми скапа 1/20 от празника и знам, че прозвучах ужасно, но дааааааааааа, колкото и да съм благодарна ахягсла


но не е наистина не не не нененнененененененененен не не важно, защото просто не е и защото, ако почна да разбирам хората ще се чувствам много пос-покойна, а ко се чувствам малко по-добре ще е толкова по-хубаво, защото ще бъда по-щастлива. все едно не знам, че трябва нещо мноого малко да се случи, за да се почувствам по-добре, аз знам, че така са устроени хората, но не знам нищо повече. в разни моменти разни впечатления не могат да ми помогнат. леле, боже, олеле, леле , въй, толкова съм объркана. имам нужда от момче, на което да мога да говоря, от прекрасен филм и прекрасна прилика с Рене Зелуегър, отвреме, за да мога и да чатя, от хубава музика, от нещо мноог екстравагантно и стилно, от толкова много работи, а сега просто пиша и нямам идея как мога да не мога да се изкажа за това, което си мисля, а то в общи линии е, че ако това съм аз съм крайно нежелаеща да съжителствам в едно тяло именно със себе си, защото не се харесвам. тва ли са ми мислите, тва ли е всичко ? оф боже, сега ако някой каже, че са гениални веднага ще почна да си г харесвам, защо хората са такива, свързанио ли е с волята, всички ли са така ? добре де, може да не стане на 100%, но определено ще стане, човешкото мнение и преценка понякога са толкова крехки не знааааам, не знам не знам амнсасасйасасйхасйхссйдасхд
отказвам да става така. искам да разбера волята при отслабване същата ли е като волята във всички други случаи. могат ли безволията да направят нещо хубаво и да са причина за щастливи моменти, мога ли да разбера какво искам ? аз наистина не знам. мислех си, че е само ужасната Коледа, да какво да ви кажа, НЕ ОБИЧАМ КОЛЕДА, НЕ Я ОБИЧАМ, НЕЕЕЕЕЕЕЕ! КАК да я обичам като няма за какво, всеки път е едно и също, защо винаги правим нещата по един и същи начин, ще стана ли известна, ще стана ли щастлива, ще треперя ли не заради сцена в Джери Магуайър, а заради нещо истинско, писна ми сериозно.

No comments: