12/23/2007

smile city

искам да имам голямаа, голяяяма усмивка, бели рпави, средно големи зъби без разстояние, е, може да има само малко между горните предни два :D
големи претенции :D
чудя се, волята, трябва ли да кажеш твърдо "не" и може ли да го кажеш за повече от седмица ? не знам, не ми дреме дали ще работя нещо, което няма да ми харесва. всъщност ми дреме много, но точно сега не ме интересува. дреме ми за отношенията ми с хората и затова как изглеждам в техните очи. дреме ми за "Хари Потър", времето и кръстословиците, филмите, монитора и очите ми. Дреме ми за всички дрехи, които ще си купя и които ще искам да ми стоят добре. дреме ми за разни повърхностни неща, които в определени моменти могат да те сдухат до основи. и ми дреме за милите жестове.. и точно сега ме прекъснаха, като щях да кажа нещо, но .. whatever

No comments: