9/29/2008

Hello, sunshine

and you never would have thought in the end
how amazing feels just to live again

Не знаех, че обичам липов чай с мед, но по-добре да разбереш нещо толкова важно късно, отколкото никога. William Makepeace Thackeray, или както се пише, е един скучен автор. Да кажем, че не мога да съм сигурна, тъй като съм чела само малка част от едно негово произведение, но не съм особено очарована. Лошото е, че имаме нещо общо в милионите изрази, изискващи да бъдат обградени със запетаи, и излишната информация.
Та, за липовия чай с една лъжичка мед и липса на сирене. Много е топъл, хубав и червен. И тази вечер ще бъда сама вкъщи. Което е също така хубаво, защото ще мога да си науча приятно-скучните уроци по география и да слушам музика, музика, музика. Много обичам да слушам музика, особено когато си мисля за измислени неща, които могат да се случат на фона й. Жалко обаче, че по-лесно уча глупостите по ЗИП география, отколкото нещо.. интересно. Явно си наложих тежката участ да бъда скучна и само аз съм способна да се овободя от нея. Засега е поносимо и дори приятно, но в бъдещето не мисля, че би било голям плюс, особено ако искаш да постигнеш нещо. Всъщност аз не съм такава, просто се случи така че реших, че ще е по-добре, ако стана скучна. Е, успях. И може би това е една от причините да пиша с онези така ненужни фрази и вече да се чудя не трябва ли да има запетая след всяка, всяка изписана дума?
Пия си чая в 18:14, слушам музика, стоя, облечена в уютно поло и сив панталон, и се чудя може ли да бъде по-обикновено?
Не ям пържени картофки, не крещя, не псувам, не се карам с никого, вече не си купувам близалки. Не че това са характеристики на някой много интересен човек, просто..
От мириса на ром ми става лошо и смешно, от една глътка мога да умра. Пиша по-подредено, с почти винаги надясно наклонен почерк.
Явно "Vanity Fair" и VanityFair внесоха някаква промяна в мен, въпреки че има още много непокътнати и прашни зони, заровени дълбоко под скучната черупка.
Вече дори ми е по-удобно да пиша на хартия. А и разбрах, че онзи тънък, изкривен и изтънчен почерк от филмите не бил чак толкова труден..

No comments: