1/26/2010

Now that I'm older, my heart's colder

Something filled up my heart with nothing,
someone told me not to cry
(и тук се сещам за някого)

Освен че животът ми е кутии, полиетилен и целулоза, мелодии, проблясъци, отблясъци, сценарии, режисура, спомени, планове и треперенето от студ сега,

искам да ви кажа и, че може би всеки започва с поезия, но много малко свършват с нея,

че много искам да пия уиски пред едно доста известно място, което няма да спомена в името на идеята за мечтите и несподелянето,

че миналата година проклинах студа, а тази доброволно се излагам на него и отказвам вкъщи да нося нещо, различно от тениска, за повече от 5 часа,

че съм способна почти изцяло сама да се разстроя от нищо, а музиката, филмите, хората и възможните варианти една среща да протече така помагат,

че не искам Arcade Fire, понеже ми харесват, а знам, че ще ми отнемат време,

а времето лети така бързо, и то не само с теб.


Също така установих, че, ако разфасовам текстовете си, отделните им единици успешно звучат като написани от някой значително по-голям от мен. Но отделните единици са само единици.

От толкова подреждане и систематизиране на себе си ми стана малко криво, от едното наум, което не трябва да се забравя и го знаех, и го знам през цялото време - също.

Вдъхнових се от едно момиче и поривът за писане съвсем се отрпищи в точно този вид.

Накъсан и някак несвойствен за мен напоследък.

Ще излезна на терасата, за да запаля. Открих скрита цигара, която, бог знае защо, е оцеляла и всичко, с което се е разминала, е едно извиване, а не скъсване.

Плюс това имам още две украински цигари, ето какви интересни неща пуша аз, когато се сетя да го направя (в повечето случаи) :>

И сега съм в едно голямо и-не-искам-да-си-обясня-защо-защото-може-би-няма-да-мога ненастроение.

Надявам се минус стоте или колкото казват, че са, градуса да ме преобърнат и когато отида да пиша навън, да е не защото търся платно сред хората, изкупителна жертва. Не искам тази вечер да се разбирам и усещам най-добре сама, с някакви си букви и монитор.

before they turn the summer into dust
ah ah ah ah ah





Всъщност имам нужда от късмет и въздух.

No comments: