8/21/2008

Czech Republic

Chehiq, latinica, miris na kanela
edinstvenoto neshto, za koeto se chuvstvam vinovna, sa hubavite palachinki, no se nadqvam nqkak da go prejiveq
znam, che ne trqbva da pisha tuk do zavetniq moment, kogato sum finally at home /nadqvam se/, no mi domuchnq za neshtoto, koeto mi napomnq adski mnogo za milata, rodna Bulgariq - blogut mi
klaviaturata e druga, netut e ujasen, ima hubava muzika, chuvam kitari
sega osuznavam, che trqbvashe vseki den da pisha tuk, za da zapazq po nqkakuv nachin spomenite si ot tazi taka krasiva strana po-detailno
no mislq, che vse pak sum zapomnila i shte zapomnq mnogo neshta
nadqvam se da preobladavat hubavite, osobeno v idvashtite posledni dni
ah, kakvo da napisha, kakvo da napisha ?
moje bi nqkoi iska da se mahna, no imam okolo 10 min oshte, taka che ne mislq da gi pileq
dnes e dvadeset i purvi, utre bi trqbvalo ili, po-skopo, mnogo iskam da e qko
no iskam da e dvadeset i chetvurti, iskam veche da vidq nashite na letishteto i da im razkazvam i razkazvam
vruzkata, logicheskoto svurzane - nqma gi
osuznavam lipsata si na talant, no kakvo da pravq
ne e Chehiq vinovnata
i tui kato pisha za neq iskam da spomena otnovo kooolko krasiva e, ne znaeh, che e tolkova hubava, no tq naistina e
i ne znam
ne znam lipsva li mi tolkova Bulgariq i ne znam shte mi lipsva li tolkova lagerut
ne znam tolkova qko li e naistina ili prosto ponqkoga mi se struva taka
ne znam shte bude li razlichno, kogato se pribera ili ne
no shte mi e muchno za nqkoi specialni hora i, vsushtnost, vqrvam, che tova e hubavo
oh, ne znam naistina
Chehiq, Chehiq, Chehiq
fashion show, kone, krasota, palachinki, intercultural evenings, mnogo zapoznanstva, muzika, usmivki, chakane za asansiora, chakane za banqta
tova li e vsichko - i have no ideq
no e hubavo :>

No comments: