8/10/2008

everybody hurts

чао на яху хороскопа ми
на дневните 2 цитата в айемдиби
на родените на определена дата
на комиските в експлозм
на всички изтеглени филми
на прекрасните девиации
на балончетата в скайп
на новия ми плейър
музиката
ласт.фм-а
на хората, които ще ми пишат
на хората, които ще се сетят за мен
на блога ми
на черновите ми
на всичките ми неща
на стария ми телефон
и на един смс в него
на лампата
на вазата
на стълбището
на фейсбук
на всички програми, които изключвам преди да са се включили
на телефонните обаждания на николан
на другите цитати
на ютуб
гуугъл, уикипедия, сайънсдейли
на хиляда стипендии
и на хиляда стипендии отново
на всички автоматично изписващи се потребителски имена и пароли
на дитрейлър и коментарите ми там
на джимейл, който проверявам всеки ден и само чистя от спам
на спама там
на "2 момчета и 1 момиче"
на безсънните нощи
на снимките през нощта
на всичко интересно в айемдиби
на скайп отново
и на изтритите в него

явно всички тези неща са станали неизменна част от ежедневието ми и само аз знам колко ще ми липстват
и на мама и тати, разбира се

No comments: