12/26/2008

Отнесени

*въздишка*

Ех, Коледа мина. Което е хубаво. Но не минаха постоянновъртящите се реклами за най-прекрасното време в годината. Има много по-прекрасни времена, не разбирам защо така са я нарочили тази Коледа. Какво толкова - студ и може би сняг - не че е лошо, но има цели 3 месеца зима. Ако някой желае да е добър, весел и да декорира красиво къщата си, да го прави и през другите дни. А така с Коледа, Нова година, Бъдни вечер и всички очаквания покрай тях най-много хората да си изповръщат червата от прекалено голям ентусиазъм, придружен с количество алкохол.
Големият избор на филми по телевизията обаче е плюс. Също и всички убеждения, залегнали покрай някоя традиция, които може да използваш като оправдание.

Утре ще дават "Дневникът на Бриджит Джоунс". Обичам го. Рене Зелуегър е толкова симпатична. В момента се чувствам в подобно състояние, а може би се вкарах в такова, защото несъзнателно исках. Внимателно подбирам всяка дума и с интерес гледам как пръстите ми прескачат от клавиш на клавиш, постигайки нищо. Мисля, че трябва да си намеря малко по-ползотворно занимание, но, от друга страна, ми омръзна да търся ползотворното. Обиколих къщата със слушалки в ушите, изслушах любимите си, а и някои не чак толкова любими песни хиляда пъти. Не си намирах място доста дълго време и сега ще се наслаждавам на онази фаза, която сте виждали във филмите. Пускане на корени пред телевизора с голяма кутия сладолед, сълзливи филми - пълна деградация. Нямам сладолед, а филмите тази вечер не ми се нравят, но за сметка на това имам компютър и няколко сайта, в които мога да влезна 1212 пъти за 1 минута, въпреки, че съм абсолютно наясно с това, че нищо не се е променило. Коледата малко ме умори.

Иде ми да се обадя на абсолютно непознат и да крещя 30 секунди в слушалката. Интересна идея, но не виждам как ще се осъществи. Вече не бих звъннала на напълно непознат. Дори това, което трябва да кажа, ми засяда на гърлото. Вербално импотентна съм.

No comments: