5/03/2008

1000

и една нощи пиша тук, пиша там и какво стана с мен ? - не знам.
много секунди, думи и мисли пропилях, за да стоя пак пред монитора и да се запитам пак разни неща. най-добре пиша, когато не мисля. сигурно и е другите неща е така. та защо мислят хората, какво променя мисленето ? кой може да измисли щастието, за всичко ли има стратегия ?
предполагам знам, но не мисля, че ако почна да мисля ще е добре за блога, в който основно не мисля
а вие как мислите ?
дъ спийд ъф саунд
умрях от смях
не гледах филм
лошо ми е
трябва да си лягам
и да мисля
поне малко
имам капачка от куинс вишна
и пишеее "познаваме се толкова отскоро,а вече сме си близки..."
явно не важеше за мен
вече не ми дреме дали ще ми откраднат някого
знам, че трябва да направя емоционалноморален опит да си кажа "не, дреме ми!", за да не ми откраднат никого, но ще е противоестесвено
пък и аз знам, че ще ми дреме
просто не искам да се насилвам
днес си изписах глупостите
и няма пост, в който да не се обидя, нали ?
жалко

No comments: