5/31/2008

Хайде да пишем за Рим, дайде да пишем за любовта, за това, което ни вълнува, за това, което е сега. Искам да събера всичко, но не ми се мисли и не ми се мисли. ИСКАААААААААМ ДА ПИША. Музиката да е силна и да владее, идеите да се леят и да изпиша всичките си велики идеи, искам да имам велики идеи!
Аз съм тъжна романтичка, която търси драмата във всяко нещо. А съм толкова яка! О, Боже! Тази музика не става. Трябва ми друга
i was livin life on ... bla-bla-bla ?
какво ?
искам да кажа нещо. и да ме чуят всички. да ме чуят с цялата си същност. искам, искам..... ИСКАМ ИСКАМ ИСКАМ не знам какво искам
искам да знам какво искам
тази вечер съм без цел
или с много малка
ужасно е, ужасно, ужасно
дори не ми се пише художествено
какво художествено мога да напиша, като се чувствам така
искам да пия фрапе
БЕЗСМИЛЕН МОМЕНТ
как се случи така ?
Олеле, толкова е подходящо да стане нещо
ще е толкова уместно
аааааааааааааааа божееееееееееее
има ли Бог ?
а Господ ?
А защо с голяма буква ?
Ще пиша още 5 часа
всичките си впечатления от вечерта
Така започва моят филм.
Момиче с чуплива коса, намокрено от дъжа, си търси на какво да се ядоса. И някой звъни на вратата. Тя отива да отвори и там стои момче. С големи зелени очи. Наркоман.
И носи цвете. Тя пита кой е? Той казва, че не я познава. И ретроспекция. Тя стои в голяма бяла стая. И идва един човек. И я удря. Ретрсоекция. С момче в легло, голи. Той й казва, че я обича и че иска да си купят лодка. Тя му казва, че никога няма да стане. 2 дена по-късно. Той й казва, че има СПИН.
Ще бъде ужасен филм. Трябва ми друга идея. Регето не може да бъде муза. Трябва драмааа.
нямам идеи
или ако имам, са плоски
толкова ми е ужасно и не знам защо
heroine
HEROINE

No comments: