5/03/2008

Една муза, облечена в мелодия и текст ?

Stuck in reverse


Всички сте слушали Колдплей, нали?
Надявам се да, защото ако не сте, трябва да ги слушате, пък винаги е трудно да направиш нещо ново, нали ?
Хиър'с ъ тоут. Защо в МайСпейс блога си никога не пиша така ? Там имам истински читатели. Май трябваше да дам и този на някого. Но вече е много късно. Има имена вътре. Има и признание за момче, което харесвах една вечер :Р Такива неща не се раздават и разказват нали? Хубаво е, когато човек се придържа към някакъв план и не позволява на другите да го разберат, кара ги да се съмняват, чудят, плашат, възхищават, страхуват.. или пък да го подценяват, което според Кръстника е една много добра стратегия. И според мен. Но аз не съм толкова силна, че винаги да успявам с плановете си или пък да не се разкривам пред хората. А може би вече ще бъда ? Хахахахахах! Не се понасям! Омръзна ми да си задавам въпроси, защо пък да не стане ? Мечтая си за нещо, което зависи само от мен ? Тогава може ли да има друг проблем освен мен ? Ами не.

And I will try to fix you

No comments: