5/22/2008

Killing me and destroying me

Ахааааааааааааааааааааааааааа. Не, нямам желание да пиша това, което пиша, нямам желание да съм това, което съм.
Имам желание да слушам музика, но нямам желание да се депресирам. Сега разбирам, виждам и дори усещам.. усещам и значението, разбирам значението на словосъчетанието "кухо чувство". Като в дъждовен четвъртък с ужасна мъгла, никакво настроение и все пак малко емоционалност. Най-подходящото време да не харесваш нищо и да легнеш да спиш. Колко такива четвъртъци съм имала. Хубавото е, че отскоро нямам време, а и желание за такива дни. А и с предишния цитат исках да кажа.. че ми звучи красиво. Нищо не съм научила, но да съм толкова depressed не бих могла.

не знам не знам не знам

усещам ,виждам мрак и светлина, а търсят ме отгоре, в другата земя. и бягам бавно в паяжина, навивам се като пружина, накрая стигам остър край, ръб на пропаст.
и утешение намирам в твоята усмивка, с тебе цветна съм
обичам те, обичам да те имам, не искам да си блян, мечта или пък сън.

No comments: