5/31/2008

горна баня, долна баня, средна баня, баня

аз съм баня. аз съм къща. аз съм улица. аз съм магистрала. аз съм облак. аз съм прах. аз съм слънце. аз съм дъжд. аз съм червей. аз съм ръж. аз съм огън. аз съм жито. аз съм бяла. аз съм жива. или не. аз съм слънце. и море. аз съм много. аз съм малко. аз съм нещо. много жалко.
ти си ярост. бяла ярост. ти си черен. и червен. ти си муза. вдъхновение.
търся муза. вдъхновение.
търся горе. търся долу. търся тук и търся там. накъде тръгна реката, защо не ме последва в съня ми ?
сънувам ли или не мога да заспя.
заспивам ли или не мога да реша.


ето защо хората обчиат да си купуват разни работи. за да компенсират празнотата си. разни вещомани мислят, че са по-яки с разни неща, които имат.
не, не е затова. не само заради това.
сърби ме гърбът. комариии. отвратително. насекоми. хлебарки, пипала. като за комикс. трябва да направя комискккккккккккккккккккккккккккккккккк
космично
чудовищно
невероятно
непредсказуемо
неочаквано
невиждано
нежелано
ненененененнененененененнене
искам да пиша не
с големи букви
ННЕНЕНЕНЕНЕНЕНЕНЕНЕНЕЕНННННННННННННННННННННННЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ


ИСКАМ ДА СЛУШАМ КОЛДПЛЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЙ
ох, защо тях
Честно, никога не съм се чувствала толкова тъпа, да имам да кажа толкова неща и да не мога, наистина да не мога.
If you love me, won't you let me go ?

No comments: