7/12/2008

Няма с кого да говоря

С усмивка на лице, във вените фрапе, аз пиша за това
нечленоразделни звуци се опитват да разбият веригата на моето мълчание, да,
с всяка глътка минерална вода, с всяка запетая, с всеки ден става все по-трудно и мъчително
затова не не искам да пиша каквото и да било яко
искам не искам - няма никакво значение, защото знам, че няма да мога
о, колко ми се говори с някого
така че да се измъкна от клопката, само чакам, а може би трябва да потърся ?
нови хора къдеее сте ?
няма ги
Billy talent
:)))
колко позьорска музика
колко аз
защо не мога да съм друга
бърн ди евиденс
някой ден ще чета тези неща и ще си мисля някакви работи, нали
липсва ми човек
и какво ли не
голяма липса
а когато започна да мисля, че и това, което имам не е хубаво, наистина става страшно
запетая запетая запетая
аз съм тъжна запетая, мечтая, края
какво хубаво стихотворение ще стане, нали
не искам да бягам повече с поезия или проза
ако продължават да са такива
разни малки неща, които някога казваме или просто си мислим решават да ни покажат колко вжани са били
трябва ли да внимавам с всяко нещо
предполагам, че и с тази изповед посях много семена
и нещата, които казваме на другите, също се оказват с огромно значение
и местата, които посещаваме
ако го бях разбрала малко по-рано
вече ще внимавам малко повече
колкото повече внимаваш, толкова повече осъзнаваш ?
а повече ли живееш
музиката е много хубаво нещо, оценявам я
какво ли не ми дава
замества моите чувства със себе си
ох, трябва да говоря с някого
наложително е
някой, който може да слуша
различни неща .. или поне аз си мисля, че са такива
някой интересен
колкото мен ?
ох, Боже
може би поне съм интересна
гр хр мр
междуметията не стават
защо продължавам да пиша, кажете ми, моля ви се, психологично обяснение за моето състояние
добре ли съм, как съм ?
днес си мислех колко много неща усещам, но не мога да изкажа, опасявам се и че сега е така и наистина съм ТЪПА
много тъпа
какво като разни хора не си мислят за такива неща
милиони други са мислили за уееей уееей по-задълбочени
не ми се правят общи изводи за нещата
без да знам, че наистина съм права
от много време не съм била права
само тъжна, отвратителна, лош човек..
who knows :)

No comments: