7/16/2008

self-righteous suicide

Край едно празно шише водка лежеше пияно момиче. Шумът беше непоносим, а тъплата - сляпа, за да забележи, че е по-бледа от нормалното. Бледа с полуотворена уста и блуждаещо затворени очи.

Е, не, тази история няма да е сполучлива, но се замислих за алкохола и една зима, в която аз бях така..
Хубавото е, че оттогава не съм опитвала алкохол. Хубаво е, когато не правиш нещата, които те водят към нулата.
Няма как да скрия това, че съм пред дилема дали да продължа да пиша или не. Но предполагам отговорът е ясен. Аз винаги пиша, дори да няма каквато и да е полза, аз съм там, пишеща. А и тази нощ трябва да се насладя на музиката си, на филма си, на времето си.
Защо по-често не откривам хубавото в познати неща, защо винаги ги захвърлям някъде и след много, много време разбирам какво съм изпуснала. И с музиката е така. Но всяко ново нещо, дори да е старо, е хубаво. Жадувам, мечтая, копнея за нови неща. Или може би си мисля, че това е, което ще ме ощастливи. Като започнем от нови хоа, места, преживявания, нов шампоан дори! Естествено, сигурно това е заблуда, с която ми е удобно да живея, докато не разбера, че дори и милион нови неща понякога не стигат. Какво всъщност искам е голям въпрос ?
Динамика, непознато.. ?
Дали. Ако получа всичко това и не остана доволна ще е ужасно и показно, но интересното е, че понякога адски безразлични моменти оказват своето влияние след време. Защо не виждаме всичко, когато трябва.. Така ли е устроен светът и не губим ли време ?
Тракам с една фиба, стоя на светло и се опитвам да не очаквам. Но живот без очаквания не съществува, а ако има някоя форма близо до него, сигурно е много жалка.
Hallo ?
Искам да знам немски, френски и испански. И руски, който се предполага, че трябва да знам, нооо..
Сменям си мнението за разни неща прекалено често. Не знам дали има нещо като "чисто мнение", но всичко ли оказва влияние ? Може би влияението изгражда всичко. А кое е първо ?
Пф.

No comments: