7/03/2008

Insomnia

birds flying high you know how I feel


breaaaaaaaaaaaaathe
it's a new day .. it's a new life for me
and i'm feeling good
You know how I feel!


безсъние нахлу във сивата ми нощ, остави ме без капка мощ, с широко болни и заторени очи, с желание и мисли хищни, зли

ааааааааааааах
заспивай, хайде де!
не мога!
късно е.. утре трябва да ставам рано
не мога да заспя, казах ти
опитай се
опитах се!...
опитай пак

КРЪВ
а
а
а
а
а
а
а



тази нощ стоях с отворени очи, с надеждата да видя звезди в небето. накрая останах със зачатък на изгрев и ОЩЕ безсъние
ЗАЩО ?
Мислих, че безсънието ражда изкуство, бях убедена, но ето че, ,ъдрото утро ми казва с широката си, слънчева усмивка - НЕ
ражда зачервени очи и неработоспособност през деня
искам да се дрогирам с безсъние, музика и литература
да кипи и извира от мен страданието от една дълга, тежка и светла нощ
нощ без звезди, без удобство, изпълнена със сенки и натрапващи се шумове
и нека си пусна музика, за да отмие малко от това, което става в главата ми
лесно за обяснение и същевременно трудно за понасяне
нещо между парализа и pure laziness
а трябва да пиша сценарий, който съм убедена, няма да стане як
и все пак се надявам да имам някаква успеваемо
на на нана ананана ананананана нанан бзззззззззззззззззззззззззззззз *туп*
как се описва мелодия ?
КАК
неразвноделен такт, влиза, излиза, дълбоко, металично, навлиза още повече, започва истинската музика, ... не още интро.. загрубява
преход
дали ще продължи
на задния фон се рпавят опити за проникване
и сега ?
сега ?
КОГА
да, май че започва
това ли е
искаме кулминация
искаме любов, екстаз
хайде!
не нененененен още няма нищо
продължават, но нещо липсва
може би сега
дааа
очаквам ДА
нененененен ЗАЩО НЕ
няма я най-силната част, когато ни е нужда, няма го тласъкът
защо трябва да пиша детски истории като мог да напиша историята на една жертва на безсънието
ДАААА ДА, ХАЙДЕ ДЕ
дали е това ?
ох...
май не
нещо като край ?
капчици в морето
хубаво, но не стига
не е достатъчно
няма я частта, която те отнася като вълна и оставя с вода в устата, която да изплюеш
жалко. дали знаят ?
е, винаги мога да заложа на познатото, но щеше да е хубаво, ако нещо ново ме отведе оттук
жалко пак
ето я
моята песен
тук вее е по-трудно
още от самото начало ти казва 'да, аз ще те смажа, приготви се'
уж някакво рпосто добро интро, но големият взрив
ЕТО
той те очаква
чуваш неговия малък образ
велико
трябва да увелича
това има значение
ето - разказва ти история за натроешение стъкла и порязани облаци
ах, мога да я слушам цял ден и да не заспя
дааааааааааааа
ЛЮБОВ

No comments: