7/16/2008

Хм ?

Не ми се беше случвало да посвещавам нещо тук /или поне така си мисля/, но сега, както след всяко разочарование /или поне такава трябва да е закономерността/ се случва нещо странно.
Явно съм твърде самовглъбена, за да не забележа, че в собствения ми блог има коментари
?!
Ами, много, много, ама много странно, защото идеята беше да е неоткриваем, но явно пак съм сбъркала някъде. Което не е лошо всъщност, само малко неудобно. Преди си крещях и пишех простотии на воля, сега ме е срам от всички тях. Е, случва се.. :)
И все пак това го пиша като голям отговор на коментарите. А какво съм си обещала е твърде сложно или по-скоро скучно, така че не мисля, че има някакво значение. Поне на този етап.
*surprised*

3 comments:

Anonymous said...

А аз помислих, че просто игнорираш ненужните коментари или пък, че наистина не ти пука и не си ги забелязала. :)

Това, че нямаше коментари наистина ме учуди и прегледах невярващо всеки месец от блога в търсенето им. И преди да напиша първия се поколебах, тъй-като посетителите и коментаторите изглежда бяха нежелани, а натрапничеството вероятно в най-добрия случай щеше да потисне искреността ти или да промени намеренията ти към блога.. Все пак го е сложила в публичното пространство, си рекох накрая :)

Иначе google ме доведе тук, макар че нещо не мога да си спомня какъв точно search текст ще да е било.. във всеки случай не съм търсил блогове.. Дори в същия ден опитах и не можах да си спомня.
И за да не ставам досаден, и ако посетителите те притесняват по някакъв начин, най-многото, което мога да направя, е да престана с коментарите, така-че да не потвърждавам повече присъствието си. Макар че това няма особен смисъл, май.

Vesella said...

Е, не, аз ще си продължавам с глупостите, най-малкото, защото ще е адски изкуствено, ако спра.. Просто ми е интересно, че някой чете. Някакви координати за връзка ?

Anonymous said...

Um.. How 'bout Skype? -> overripper