5/19/2009

Adore, Adore



Една мимолетна усмивка се изписа на лицето ми.*
От колко време не ми се беше случвало да пожелая да напиша нещо и да го направя. Винаги се разкъсвам между две алтернативи и в последно време по-тихата почти винаги взема надмощие. Сега обаче имам нужда да кажа, просто да кажа нещо. Без значение колко кратко и маловажно би било, без значение как и в колко часа.

Помня.

Sing to me of the man, Muse
The man of twists and turns
driven time and again off course


Прекрасно. Защо го обичам толкова? Защо.

Nothing is left of me each time I see her

"Jude, I'm scared."
Because there are too many of us.






Love me, love me, love me, say you do.

Не забелязах ли какво се случва, докато се оказах въвлечена във всичко? Или пък разделите са мънички пиеси.
Все едно. Сигурно ще ми липсва по някакъв начин.

How wrong can you be?



Sing to me of the man, Muse
the man of twists and turns
driven time and again off course

She'd like to be read to.
I'd rather listen to you.

Sing to me of the man, Muse
the man of twists and turns
and again off course
...


Nothing is left of me
each time I see her

I don't know which woman you mean.
No, NO!

It doesn't matter what I think. It doesn't matter what I feel.


Нищо, не.
How wrong can you be?
Сякаш пееш с тях, но това не е песен.
Пожелавам си късмет.

*Мария. Предполагам, благодаря.

No comments: