1/04/2009

Няма да вдигна, звънете колкото желаете. Аз няма да вдигна и точка.
Нито пък ще пратя смс-а, който искам
Ще трупам чернови, но не и инициативи
Съжалявайте ме, аз съм силна

Разбрах, че колкото и голямо да е желанието ми да съм по-различна от това, което съм била 12 месеца назад във времето, такива запори за развитие и промяна не се налагат
не гледам сериали пред монитора, нито пък си мечтая да живея в средата, която популяризират
земята, която ме върти със себе си, е предостатъчна, за да искам повече
всичко е тук и сега, нищо, че аз не вдигам телефона
нищо, че няма да го вдигна дори да звънне втори път
колко пъти съм стояла, гледайки името или пък номера, молеща се да спре да звъни
опитах да го заглуша с дрехи, а той не спираше и не спираше
мразех и себе си, мразех и него
някак кухо ме болеше, след като песента, избрана за тон на звънене, почти свършила, спираше да отеква
но поне всичко беше свършило и аз отдъхвах в собствената си тъга
може би щях да вдигна, ако беше някой друг
не. щях да вдигна, ако аз бях друга
признавам си - аз съм никаква
с основание го мисля и дори някой да не успее да го съзре толкова ясно, колкото мога аз, не си мислете, че лъжа
аз не лъжа
рано или късно спирам
и всеки друг го прави

No comments: