1/02/2009

Добро утро. Ретроспекция!

Имам много свободно време, признавам. Имам и какво да правя, но това ми се прави повече. В името на следващите дни.
Утре, Весела, ще се събудиш и ще се сетиш, че днес съм ти говорила. И ще ти стане малко гузно. Ще искаш бързо да се облечеш, измиеш и всичко, което е свързано с треперене в банята, да премине за секунда. Да отидеш в слънчевата кухня, в която да провериш трета, четвърта, четиринадесета, четиридесет и трета и петдесет и първа програма. Ако няма нищо интересно, може да склониш и към 45-та, въпреки че много добре знаеш как вашите няма да искат да слушат VH1 В 10 сутринта. Най-важното от всичко ще бъде това, че вече е събота и ти остава толкова малко до понеделник. Искаш или не, ще трябва да се стегнеш. Отново ще ставаш в 6:38, след като 5 минути си спала, слушайки нещо събуждащо те, което, подозирам, ще бъде Jem - 24. Колко си ми ясна.
Ще искаш да изядеш някой банан, да прочетеш някоя страница от самотата, да изгледаш "Mamma Mia!", ако случайно не си го направила днес.
Е, Весела, четеш, нали? Как върви денят? По план? По отклонение? По провал? По неочаквано стечение на обстоятелствата..? Съветвам те да направиш нещо, защото много добре знаеш, че вчера, когато написах това, не бях мъдра. Но все пак отново бях права. Така че сега, когато четеш това, знаеш, че съм и съм била права. Надявам се и да ти да бъдеш права и да ме послушаш. Или да послушаш себе си.
Приятен ден.

No comments: