1/29/2009

that's not the shape of my heart

I know that the spades are the swords of a soldier

Чаша мляко в 10:27 и един "Леон".
Няма как, ще бъде по случайност и както ги чуя, по друг начин съм просто недостаъчно каквато и да е.


Не знам защо беше италианец, а целият филм крещеше "Франция" от раетата до решетките, цигарите и прозореца. Излъгах, разбирам.
Но все пак можеше да е французин. Както и да е, това въобще не е важно. Не е важно, че малките момичета не са чак толкова хладнокръвни, мистериозни и изцеждащи те с поглед. Може би само Натали Портман. Кой знае, аз не съм убивала на 12. И все пак не е важно дали историята би могла да се вмести в нашата реалност. Нали ние се вместихме в нея.

Опасно е да гледаш хубави филми един след друг, защото се натрупва прекалено голяма маса от изкуство, разпръсква се, за да я носиш по-лесно през дните, и никога не се разкрива наведнъж, а праща само малки фрагменти, които да те дразнят и мъчат много упорито.

Не знам за другите, но аз обичам самотници/нещастници/грубияни/подчертано необщителни хора. Мазохизмът в мен заема голяма част и не че не се радвам на усмивките и положителното мислене у нягого, просто там, където не изпъква толкова, че да се чувстваш като в стая, изпълнена със смехотворен газ, ми е малко по-интересно.
И да, мога да си обясня донякъде тази тенденция. Все пак има розови и зелени хора и може би е ясно, че аз бих предпочела зелените. Но аз не съм точно зелена, нито пък точно розова. Аз съм такава, която би се влюбила в Жан Рено, която абсолютно разбира Матилда, която обожава такива криви носове и ще си пуска любимите сцени over and over again, докато не събере мързела си в чувал и не го изхвърли, за да гледа филма отново.
Така се случва. А и наистина тези толкова искрено незнаещи очи, високото чело и прекрасният нос ме приковаха и слушах, и гледах, и дори се изненадах, но ми хареса.
Боя се, че отново ще закъснея, че няма да мога да обясня, но whatever. Защо тук няма наемни убийци с тиранти, които отнемат животи без чувство, но отварят прозореца си за една саксия с най-топлото чувство на света?
Моля някой да изскубе корените ми.

"I think we'll be okay here, Leon."

No comments: