1/27/2009

слипнот :>

Когато няма теми, няма преоблаваща тъга, няма миниатюрна трагедия на фона на периода, няма нищо в скучната, огледална на вчерашната, вторник вечер, си съчиняваш нещо и толкова.


I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
can't take my eyes off you
can't take my eyes off you
...
can't take my eyes off you
I can't take my eyes, eyes, eyes...


Може ли да напиша нещо под влияние на това, че не съм спала, че си изписах ръцете по философия, че исках да се наспя, но нахълтаха роднини и всичко тръгна наникъде..

Kакъв човек трябва да си, за да направиш топ 3 на най-добрите пожелания за рождения си ден?
Аз бих го направила, но съзнателно не си позволявам да категоризирам и систематизирам всеки малък порив и всеки хаотично движещ се атом.
А колко готин трябва да си, за да влезнеш в топ 3? :>
Ключът е в това просто да обичаш, без да си горд :)


Усмивки и обич - не звучи като мен!
Но аз много го обичам. Обичам го, защото има смешна стойка, адски различно-забавен е и винаги знае защо се смея! Някой ден ще порасне и ще стане гадняр или ще спре да е забавен, но.. има време. Аз вярвам в него. Макар че се уморих да вярвам в хора и след това да се убеждавам, че е било напразно. Вярвам, че ще стане велик, но гледам да не му го казвам. Кажеш ли на някого, че вярваш в него, каузата е загубена.
Не, не съм влюбена в него, просто много го обичам.
И за жалост той не знае, но и аз не съм човекът, който повтаря такива неща често. Но въобще не е нужно - не ме мъчи, рядко се сещам. И все пак понякога е хубаво да знаеш, че обичаш, чисто и безкористно. Доколкото е възможно. А и вече ме изпревариха, така че тази мила обич топли само мен сега.


Днес се е родил Моцарт. Днес е умрял Верди. Днес през 1948 г. е записана първата касетка.
Днес е роден и фенът на Марио Пузо и "Патиланци", който винаги може да се изкаже компетентно за това колко вкусно е да ядеш карантия, да те изуми, когато най-малко очакваш, и да бъде вечно тъжен и щастлив в неосъзнатата си уникалност.
Владислав!

Ако знаеше какво съм написала, нямаше да има никакъв топ 3, а само това.. :)
И ето, отново ме кара да се усмихвам.

No comments: