4/19/2009

не се цитирам с двоеточие, remember

знаете ли какво е Жулиет Бинош? Жена.
знаете ли какво е Джони Деп? Шоколад.
а целият филм е едно изкушение.

Джони Деп, колкото и да не ми се иска да го призная, е роден не само за кино, но и за да се носят из въздуха въздишки по негов адрес

плувам там, където е най-дълбоко и вълните са най-големи

не ми се беше случвало от тонове време да напиша нещо без никакви глупави замисли и без да съм извадила линията

завърна се старото ми увлечение към Ралф Файнс и Портисхед, което значи, че все пак са останали хора и групи, на които да съм фенка

уютът в архаичните, природо-описателни похвати на Толкин попива цялата ти жажда като гъба

Хичкок е зловещ, u know

затварям вратата и сънувах началото на един creepy филм, преследващ ме от януари до сега
най-добрият молив е подострен, а една обратна захапка просто чака
скучни сте, но и аз съм такава, така че може спокойно да дишате

никой не ми направи слънчев кекс, а щом не чувам смях, значи не са тук
фрапиращото е, че когато чета онова, което съм написала, го правя така машинално и безчувствено, дори не успявам да се разбера

ако четеш много някой автор и по някаква случайост авторът си ти, започваш да мислиш в своя писмен стил
човек си влияе, пряко и косвено
оранжеви рошави коси
къде сте?

спомени и мънички епохи посърват във времето и забравата, но когато мислиш, че са най-отдалечени, застанали на прага на истинското безследие, то те се завръщат по-големи и ярки от всякога

мога да слушам английски акцент по цяла вечер, да заспивам на псевдоексцентрични филми за Втората световна война, в които участват, ослепителни и обаятелни, Кийра и Сиена

съжалявам, че не се казвам Сирена
бих кръстила момиченцето си Сирена
Сирена, научи ли за утре?
Сирена, защо ме лъжеш?
Сирена, не рови в храната!
Сирена, кой те удари?
Сирена, невъзможна си!

някаква ирония щеше да ме контрира, но аз спрях
Милен Психопата не идва.

тейк ми ту дъ конфешънъл
а'м реди ту адмит ол ма' мистейкс, ол ма' ригретс, ол дет'с стил ънсед


по дяволите, марионетки

No comments: