4/06/2009

Back where I belong now

Gledai ti, iskam da spodelq, a kirilicata mi izbqga. Ot polovin chas ne si namiram mqsto nito fizicheski, nito psihicheski, a tolkova hora izvednuj zapochnaha da mi lipsvat. Mnogo po-stari ot novata vulna, a moje bi dori po-cenni?
Da, shtqh da placha s teb, gledaiki "Titanic" - scenata, v koqto vratata se okazva prekaleno krehka, za da udurji Golqmata liubov.
Bratovched mi qdeshe liutenica, a az se oblichah kraino udobno, kogato toi idvashe da mi razkazva vulnuvashtite si istorii, qhnal kolelo dva puti po-malko ot samiq nego. Proshtavai, che zadavah neudobni vuprosi, no bqh malka i glupava i surce ne mi davashe da ubiq vsichkite si kreshtqshti harakteristiki.
O, da, sega sum druga, no kolko, dokoga i shte mi pomogne li - liubim moi chovek, za kogoto iskreno iskah nikoga da ne otkriq opredelenie,.. ne znam.
Stiskaite mi palci, zashtoto, Bobi, kolko te obichah i kolko naistina hlapachka bqh. I oshte mnogo te obicham, podoziram go, dori me topli!
Oh, kolko mi e muchno, sega govorq s nagli hora, s koito trqbva da vnimavash, s koito trqbva da se spravqsh, s koito trqbva da si zul. Sega mi kazvat 'manipulativna', a az prosto chakah v 3 prez noshtta. Glupachka..
Po dqvolite, tolkova mi lipsvat. I kak trepereh v chakane, i kak oburnah garderoba, i kak slushah tennis novinite, i kak absoliutno bezrazsudno si vqrvah. I sega go pravq, moje bi po-seriozno. Vse po-losho i po-losho. Togava pone bqh slqpa.
I tolkova mi lipsva!
Ne iskam da sum takava poveche, nali? Ne iskam. No kakvo mi kostva malkata tuga po vsichki minali, otminali i otleteli vecheri, v koito bqh nai-smeshna na sveta!
Shtqh da placha s nego, a sega vmesto 1001 dumi, az kazvam prosto 5, otkusvam se ot sebe si, a posle jalka se zavrushtam. Zashto vsichko tova se sluchi i otkude vuobshte trqbvashe da zapochna?

Az iskam da te pomnq vse taka bezdomna, beznadejdna i unila
v ruka mi vplela plamnala ruka
i do surce mi skruben lik sklonila

Lipsa, lipsa, lipsa na parcali
Kak shte se subudq utre, sled kato otnovo, sled porednoto bezdeistvie, sum se udavila v sobstvenite si gorchivi, sladki, smeli spomeni?
Taka li se preglushta, taka li pravqt horata?
A az veche sum chovek.. che i poveche..

P.S. Няма да го кирилизирам!

No comments: